Формуємо у школярів мотивацію до вибору робітничих професій

Вчора за сприяння Менського районного центру зайнятості відбулася презентація професійно-технічних навчальних закладів міста Чернігова для школярів районної гімназії.

Про умови вступу до навчальних закладів та процес навчання, соціально-побутову базу, спектр професій школярам розповіли Сергій Гончаренко – майстер виробничого навчання Державного професійно-технічного навчального закладу «Чернігівське вище професійне училище», Наталія Нечаєва – майстер виробничого навчання Державного професійно-технічного навчального закладу «Чернігівське вище професійне училище побутового обслуговування» та Яна Сементовська – майстер виробничого навчання – Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту.

Школярі з цікавістю слухали майстрів про такі професії, як перукар, швачка, маляр-штукатур, електрослюсар, верстатник, автослюсар, кухар-кондитер. Отримана інформація була не тільки цікавою, але й корисною, адже дала змогу більш детально ознайомитися з професіями та оцінити переваги оволодіння ними.

«Усі ці професії користуються попитом на ринку праці не тільки Менщини, а й усієї України. Здобувши одну із них ви з легкістю знайдете роботу», – зазначила фахівець Менського районного центру зайнятості Зоя Ганнущенко.

Формування у молодих людей мотивації до вибору робітничих професій є важливим чинником попередження зростання безробіття серед молоді.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Advertisements
Оприлюднено в Наші новини. Leave a Comment »

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

w

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: