ОСНОВНІ ПРАВИЛА СКЛАДАННЯ РЕЗЮМЕ

За кожним успішним керівником стоїть його геніальне резюме. І якщо ви хочете ще на один крок наблизитися до них, дотримуйтеся кількох чітких правил його складання.

ОСНОВНІ ПРАВИЛА СКЛАДАННЯ РЕЗЮМЕ

– Стислість. Ідеальний розмір резюме не повинен перевищувати одну сторінку. Якщо цього місця виявиться недостатньо, розмістіть основну інформацію на першій, а додаткову – на другій сторінці.

– Оформлення. Під час написання використовуйте тільки діловий стиль. Всю інформацію розбийте на розділи. Слідкуйте, щоб абзаци були рівними, а шрифт – читабельний, без зайвих деталей.

– Грамотність – основа будь-якого успішного резюме. Перед відправленням або публікацією на сайті, уважно перевірте його на наявність помилок.

– Точність. Під час опису своїх досягнень використовуйте прості та короткі формулювання. Уникайте довгих або двозначних виразів.

– Достовірність. Пишіть тільки правду, інформацію з резюме досить просто перевірити на співбесіді або на випробувальному терміні

– Конкретність. Не лінуйтеся для кожної посади писати нове резюме. Інформація, яку ви подаєте на розгляд майбутньому роботодавцю, повинна відповідати бажаній позиції і вона не може бути для всіх однаковою.

– Супровідний лист. Гарним бонусом для отримання бажаної роботи стануть ваші пояснення, чому ви хочете працювати саме в цій компанії таі конкретно на цій посаді.

ЩО МАЄ БУТИ В РЕЗЮМЕ

– Особисті та контактні дані. ПІБ, дата народження, номер телефону та e-mail, а також регіон проживання.

– Фотографія. Одним з головних пунктів правильного оформлення вашого резюме буде портретна фотографія в діловому стилі на нейтральному або на робочому тлі. Не слід вставляти в резюме групові або неякісні фотографії, а також фото в темних окулярах або в повний зріст.

– Бажана посада та рівень зарплати. Не забувайте в резюме вказувати повну назву посади, на яку ви претендуєте, без скорочень і абревіатур. І не соромтеся вказувати очікуваний оклад. Це допоможе потенційному роботодавцю швидше визначитися з вашою кандидатурою виходячи зі своїх фінансових можливостей.

– Мета. Обов’язково напишіть, чому ви хочете працювати в цій сфері, на цій посаді або в цій компанії. Можливо, ваші бажання не збігаються з основними цілями роботодавця.

– Ключова інформація. Опишіть навички, знання, вміння, досягнення, переваги та іншу інформацію, яка на ваш погляд відповідає бажаній вакансії. Не забувайте вказувати практичний досвід роботи з програмами, документами, людьми, обладнанням та інше.

– Досвід роботи. Перерахуйте попередні місця роботи, що мають безпосереднє відношення до вакансії. Коротко опишіть обов’язки, досягнення, дату початку та закінчення роботи, а також інформацію про компанію. Не слід писати досвід, який не має відношення до вакансії. Якщо ви не працювали на подібній посаді, краще не пишіть досвід взагалі.

– Освіта. Вкажіть назву навчального закладу, спеціальність, рівень і ступінь освіти, дату початку та закінчення навчання або поточний курс.

– Знання мов. Перерахуйте мови, якими володієте і рівень володіння. Курси, тренінги. Перерахуйте додаткові освіті, що мають відношення до вакансії, або ті, які будуть корисні для роботодавця.

– Додаткова інформація. У цій графі доречно розміщувати рекомендації, прагнення, принципи, особисті якості, корисні навички, захоплення та інтереси. Як ви вчиняєте з людьми і як працюєте в колективі, ставлення до відряджень і переробок тощо.

Оприлюднено в Наші новини. Leave a Comment »

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: